Topowe marki segmentu zdrowia i urody zostają na dłużej  w 4 obiektach Greenman Poland Opublikowano 21 sierpnia 2025
Rossmann zostaje na dłużej w centrach i parkach handlowych z portfolio Greenman Poland. Popularna drogeria przedłużyła umowy najmu z CH Nowa Górna w Łodzi oraz parkami handlowymi w Grodzisku Mazowieckim i Namysłowie. Nie jest to jednak jedyna marka z segmentu „zdrowia i urody”, która zostaje na dłużej. Yves Rocher właśnie podpisał aneks z CH Nowe Czyżyny w Krakowie.

– Obie marki obecne są w naszych obiektach od lat. Zarówno w Łodzi, Namysłowie, jak i w Grodzisku Mazowieckim Rossmann jest dziś filarem oferty zdrowia i urody, a także jest naszym kluczowym partnerem. Yves Rocher to z kolei marka, która od lat cieszy się w Krakowie ogromną popularnością, przyciągając klientów poszukujących kosmetyków i zapachów – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

 

– Podpisane właśnie aneksy gwarantują kupującym stabilny dostęp do oferty tych marek przez kolejne lata, a także wzmacniają pozycjonowanie naszych obiektów na lokalnym rynku jako przestrzeni zaspokajających szerokie potrzeby. Cieszymy się, że Rossmann, będący dziś liderem na polskim rynku, a także Yves Rocher – marka o mocnej pozycji rynkowej – dostrzegają w naszym portfelu potencjał biznesowy oraz szansę na dalszy rozwój, a w konsekwencji decydują się na długofalową współpracę – dodaje.

Podpisane aneksy to kolejne, jakie Greenman Poland zawarł z marką Rossmann w ostatnich latach. Rok temu firma przedłużyła także umowę najmu z centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu, dodatkowo modernizując swój lokal i zwiększając powierzchnię najmu. Kilka lat temu modernizację przeszła również drogeria w Nowych Czyżynach w Krakowie.

 

– Działając w naszych centrach, marki zyskują dostęp do chłonnych i atrakcyjnych rynków konsumenckich. Co więcej, mają możliwość rozwoju w nowoczesnych obiektach, które generują stabilnie rosnące – rok do roku – wskaźniki odwiedzin i sprzedaży. Format convenience, który oferujemy, sprawia, że jesteśmy zawsze blisko codziennych potrzeb zakupowych klientów – mówi Karolina Nitowska.

 

– Nie bez znaczenia dla decyzji najemców jest też silna pozycja centrów na lokalnych rynkach. Parki handlowe w Grodzisku Mazowieckim i Namysłowie należą do najchętniej odwiedzanych obiektów w tych miastach, co jest zasługą dobrze skomponowanego tenant-mixu. Nowa Górna natomiast notuje stale rosnącą liczbę klientów, co jest wynikiem zarówno szerokiej oferty handlowej, jak i zeszłorocznej rozbudowy o park handlowy. Nowe Czyżyny to z kolei nasz największy obiekt handlowy, który jest dziś jedną z najpopularniejszych, codziennych destynacji zakupowych w Krakowie – dodaje.

Przypisane branże