– Ostatnie aneksy, podpisane z wieloletnimi partnerami, umacniają ofertę obiektu oraz jego pozycję na lokalnym rynku. Sprawiają również, że retail park cechuje się dziś stabilnym portfelem najemców. To pokazuje, jak duży i niezmienny potencjał biznesowy ma inwestycja oraz jak bardzo marki doceniają możliwość długofalowego rozwoju w niej – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Cieszy nas, że tak duży gracz rynkowy jak Martes Sport dostrzega liczne szanse płynące z obecności w Parku Handlowym Włocławek. Tym bardziej, że marka od lat jest fundamentem naszej oferty w segmencie sportowym oraz jest jedną z najpopularniejszych destynacji zakupowych we Włocławku dla osób poszukujących asortymentu tego typu – dodaje.
Sama marka kieruje swoją ofertę do miłośników różnych sportów. W sklepie Martes Sport można znaleźć odzież i obuwie tak znanych brandów jak: adidas, Puma, Reebok, Speedo, Huari, Columbia, ASICS, Salomon, Columbia, Jack Wolfskin, Speedo, Elbrus, Hi-Tec, arena, O’Neill, Aquawave oraz Iguana. Ponadto sklep oferuje różnego rodzaju sprzęty i produkty techniczne, przygotowujące do aktywności w sezonie zimowym i letnim, zapewniając dostęp do marek takich jak: Atomic, Salomon, Rossignol, Kross, Radvik, Head, Coolslide czy Fila Skates.
– Martes Sport od lat jest jednym z najważniejszych driverów, który przyciąga klientów do Parku Handlowego Włocławek. Szeroki asortyment oraz obecność renomowanych marek sportowych pozwalają sklepowi skutecznie odpowiadać na zróżnicowane potrzeby klientów na lokalnym rynku związane z zakupami sportowymi – mówi przedstawicielka Greenman Poland.
– Dalsza obecności Martes Sport w naszym tenant-mixie, sprawia, że pozostajemy wiodącym kierunkiem zakupów sportowych we Włocławku. Ponadto dzięki przedłużeniu umowy utrzymujemy 100-procentową komercjalizację obiektu, zapewniając klientom dostęp do kompletnej oferty – dodaje.
Jak podkreśla Karolina Nitowska, za ostatnimi decyzjami najemców stoi jeszcze jedno. – Parki handlowe, zwłaszcza świetnie osadzone na lokalnych rynkach, generujące ruch i sprzedaż, są dziś fundamentem wielu strategii ekspansji. Siła tego formatu, który jest blisko klienta i jego codziennych potrzeb, jest obecnie doceniana, a retail park we Włocławku jest modelowym obiektem tego typu – dodaje.
Park Handlowy Włocławek powstał w 2011 roku. To nowoczesny obiekt typu convenience, który liczy 6,2 tys. m kw. Kupujący mogą tu m.in. Rossmann, CCC, Pepco, KiK, Deichmann, Media Expert, Maxi Zoo, Martes Sport.
Greenman Poland, asset manager i deweloper w segmencie convenience z siedzibą w Warszawie, koncentruje się na nabywaniu, zarządzaniu oraz rozwoju parków handlowych i centrów handlowych bazujących na ofercie spożywczej. Greenman Poland zarządza aktywami o wartości 150 mln euro, na które składają się parki handlowe i centra handlowe o łącznej powierzchni 87 tys. m kw. Najemcami tych obiektów są wiodące europejskie sieci handlowe, takie jak Carrefour, Rossmann, JYSK, Pepco czy Spar.
Greenman Poland jest częścią Greenman Group, grupy spółek zależnych, obejmującej podmioty podlegające regulacjom Centralnego Banku Irlandii (CBI), CSSF i inne kontrolowane przez jeden podmiot – Greenman Holdings Limited. Grupa powstała w 2020 roku, jej główna siedziba znajduje się w Dublinie w Irlandii, a spółki zależne zatrudniają ok. 130 osób pracujących w 6 krajach i prowadzących działalność w 5 odrębnych obszarach biznesowych: usługi finansowe, nieruchomości, żywność i rolnictwo, media oraz zintegrowane sieci. Greenman Investments jest wiodącym na rynku, sektorowym funduszem inwestycyjnym Grupy, zarządzającym funduszem inwestycyjnym nieruchomości spożywczych. Fundusze Greenman Investment inwestują wyłącznie w parki handlowe i magazyny handlowe oparte na ofercie spożywczej
Źródło: Greenman Poland/Guarana PR